Autor |
Wiadomość |
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Sob 22:27, 01 Paź 2005 |
|
Czy warto wprowadzać broń palną w czasy gdzie miecz , tarcza i czary to chleb powszechni ?? co o tym sądzicie ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Nie 11:32, 02 Paź 2005 |
|
w zasadzie to nie wiem, luki i kusze dorze sie sprawdzaja, ale mozna tak dla urozmaicenia cos tam wprowadzic, byle by nie bylo tego duzo i nie bylo przesadzone
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Pon 14:09, 03 Paź 2005 |
|
No to jak sobie to wyobrażasz ?? np gnom z Shotgunem ?? Moim zdaniem to trochę nie tak !! No ale jak tam komu pasuje bo np . taka broń może wywołać katastrofalne skutki (jak ktoś nie ma pojecia jak sie jej używa(a na pewno nie ma pojęcia )) Broni palnej mówie NIE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 14:42, 03 Paź 2005 |
|
bhihihihi czemu, w koncu taki lotrzyk gnom z jakias strzelba i tlumikiem ihih to racja bylo by troche glupie ale gnomy akurat maja smykalke do takjich rzeczy wiec kto wie co przyniesie kolejna przygoda...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Parn
Czerwony Półsmok
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice
|
Wysłany:
Sob 19:57, 08 Paź 2005 |
|
Ja bym chciał by miecze świetlne z STAR WARSÓW były hehehehe obrażenia 100K20! hehehehe :d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Sob 20:10, 08 Paź 2005 |
|
Ale to nie jest broń palna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Parn
Czerwony Półsmok
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice
|
Wysłany:
Nie 14:45, 09 Paź 2005 |
|
Aha a to sorry! UPS wpadka.....a może proń ze Star warsów? Karabin szturmowy? Hehehehehe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Nie 20:54, 09 Paź 2005 |
|
ihihi i ile dmg?? 152900k250?? nie ten system, i ile sie orientuje to jest cos takiego jak star wars d20
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Parn
Czerwony Półsmok
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice
|
Wysłany:
Pon 16:20, 10 Paź 2005 |
|
No jest ale mozna coś takiego wprowadzic! Albo co niw wierzycie by np. karsnal chodził z Desert Engel po lesie i tańczył nie odparty taniec Otto? Ok no ja bym dał jeszcze może coś fajnego np. czołg tez ma coś z broni palnej. Albo snajperka dla złodzieja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 18:12, 10 Paź 2005 |
|
czołg........może nie posuwajmy sie tak daleko.......bo bedzie sie trzeba zastanawiać to zrobić jak pare atomowych wybuchnie gdzieś tu.... i mamy postnuklearne dnd....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Pon 19:46, 10 Paź 2005 |
|
Zawsze można doczepić lunete do kuszy i już mamy prowizoryczną kuszę A co sądzicie o broni wybuchowej ?? (bo to też w pewnym sensie broń palna)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Parn
Czerwony Półsmok
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice
|
Wysłany:
Pon 20:02, 10 Paź 2005 |
|
Hehehehe granat na smoka do buzi i po smoczku moze byc postnuklearny D&D podoba mi sie pomysł albo statki kosmiczne co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 20:50, 10 Paź 2005 |
|
hiih to może zróbmy dział o falloutcie....( nie pamietam jak to sie pisze wiec może być bład)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Śro 21:30, 12 Paź 2005 |
|
Kurde widze, że nie słyszeliście, że Krasnale jeżeli mg pozwoli umieją tworzyć broń palną i mają umiejętności używania jej? Ale czy to DnD raczej chyba taaak...
W każdym razie sprawa jest prosta, żeby używać broni palnej musimy mieć umiejętność na minimalnie 1 poziomie, wtedy możemy używać prymitywnych broni palnych (pseudopalnych) jak automatyczne kusze, takie obrotowe, amunicja do nich zwykła lub wybuchowa. Ładowanie takiej amunicji udaje się zawsze.
Na drugim poziomie możemy używać pseudo strzelb, potrzebny jest do tego proch kupiony lub własniej roboty, strzelby mogą być różne (tu pozostawiam to inwencji twórczej MG). Ładowanie takiej amunicji może się zakończyć grzybem atomowym, jeżeli mamy pecha, i broń boże chcemy używać tej broni bez posiadania umiejętności na tym poziomie.
Na trzecim poziomie są dostępne bronie tylko takie które można zrobić lub ew. zamówić u kogoś musimy być krasnalem, lub u niego zamawiać, tak więc jest ta broń dostępna tylko dla krasali i tutaj już są armaty, pseudo rakiety i takie fajne żeczy może jakieś pseudo miniguny.
Nie wystarczy jednak mieć tylko jakiegoś poziomu ale trzeba też ( a zwłaszcza jeżeli jesteśmy krasnalem i mamy 3 poziom broni palnej) znać sie nieco na używanej przez nas broni żeby, nie zabić sie samemu przy ładowaniu czy strzelaniu, i aby lepiej trafiać itp. itd.
Wg. Mnie powinno być tak, że um 1 broni palnej mają na początku od razu Gnomy i Krasnale, inne rasy muszą się tego nauczyć, dodatkowo Gnomy i Krasnale posiadają na wstępie wiedzę o automatycznej kuszy.
Tworzenie: Żeby tworzyć broń palną musimy posiadać takową umiejętność od poziomu 1 do 4
Pierwszy poziom to tworzenie amunicji albo prochu oraz automatycznej kuszy
2 poziom to umiejętność naprawiania mechanizmów nie tylko w broniach palnych i tworzenie strzelby.
3 poziom to umiejętność tworzenia słabych przedmiotów 3 poziomu i umiejętność dorabiania różnych dodatkowych elementów jak celownik.
4 poziom to umiejętność robienia mini machin oblężniczych jak armaty i mini guny czyli zaawansowane bronie palne 3 poziomu/
Takie rozwiązanie proponuje, ale to już podchodzi pod tworzenie systemu.
Zapomniał bym, jeżeli chcemy tworzyć amunicje musimy też znać alchemie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Czw 14:43, 13 Paź 2005 |
|
eeeeee troche to za mocne chyba, to w końcu są czasy jak magia i miecz rządzi, więc to powinno być bardzo mało rozpowszechnione, ale ogolnie ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|