Autor |
Wiadomość |
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Czw 15:45, 20 Paź 2005 |
|
A co ma alchemia do uzależnienia?? To zależy od siły woli ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Wto 18:58, 15 Lis 2005 |
|
Ale jemu chyba chodziło o to że do maga pasuje taka alchemia tworzenie trucizn i wogóle wywarów . Ale może żeby najpierw wziąść to może najpierw test na siłe woli a dopiero potem na wytrzymałość w jakim stopniu zadziałała trucizna i tak by było dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Wto 19:36, 15 Lis 2005 |
|
no więc tak, chodziło mi o to że powinny być jakieś plusy bo jak sie robi często takie rzeczy to ma sie chyba już jakąś odporność na to albo coś taki9ego, taki przynajmniej +1/5 rank w umiejętności
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Wto 22:07, 15 Lis 2005 |
|
A uzasadnij dlaczego powinno się być na to odpornym
Jak ja to luuubie ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Czw 9:44, 17 Lis 2005 |
|
powinno sie być odpornym bo wiesz jak to jest z antygenami jak raz cos organizm rozpozna to już później tak łatwo nie puszcza pozatym wiesz lekarze też za codzień z chorobą sie obchodzą i jakoś niezaczęsto chorują
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Czw 14:29, 17 Lis 2005 |
|
Wiedzą jak zapobiegać, a alchemik jeżeli nie będzie sobie tego czegoś testował na sobie to sie nie uodporni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 10:16, 21 Lis 2005 |
|
dobra dobra, uodporni sie
a zręsztą to alchemia chyba po części na tym polega że sie testuje nie?? chyba że już wszystko wymyślono
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Pon 15:22, 21 Lis 2005 |
|
Ale nie testujesz jej na sobie tylko na kims innym nie ?? bo jeśli wymyśliłbyś jakiś kwas to chyba nie użyłbyś go na sobie . No ale zdażają sie wypadki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Pon 16:56, 21 Lis 2005 |
|
Mi chodzi raczej o uodpornianie się, czyli wstrzykiwanie sobie małej ilości naprzykład trucizny i przyzwyczajania się do tego. ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 20:47, 21 Lis 2005 |
|
no czyli wpisujemy alchemie na liste umiejętności
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Khhagrenaxx
Akolita Skóry
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław
|
Wysłany:
Czw 2:20, 12 Sty 2006 |
|
Kiedyś wprowdziłem narkotyk, na północnym wschodzie, chyba Damarra to była (ta kraina od barbarzyńców), który działał tak, że jeśli się go wzięło to automatycznie wpadało się w szał (taki zwykły, nie jakiś tam berserkerski), a działał w ten sposób, że w czasie szału punkty barba mogły spaść poniżej zera, a on nadal mógł stać i walczyć - podobnie jak atut, którego nazwy już nie pamiętam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Czw 14:11, 12 Sty 2006 |
|
A gdy narkotyk przeminął?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Khhagrenaxx
Akolita Skóry
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław
|
Wysłany:
Czw 15:16, 12 Sty 2006 |
|
No to tak jak w atucie - jeśli pw były poniżej zera to pada nieprytomny... Aha, narkotyk działa tyle co szał, można też przedłużyć jego działanie - w zależności od tego jak jest mocny, ale powinno to być zwiazane z jakimś rzutem na wolę (czy mu się nie pojebało i jednak niewpadnie w ten berserkerski..., albo czy w ogóle to przetrzymał i czy np. w razie porażki rzutu "nie spali" mu się szał momentalnie i będzie odczuwał jego skutki...)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Sob 8:44, 28 Sty 2006 |
|
No to ja coś wymyślę hmm.....................
Ziele tranformacji (lol) po zażyciu tego ziela nasza postać przemienia się na czas 30 minut w cokolwiek, może to być królik, tygrys, lew, wiwerna, smok itp. itd.
Po przemianie postać zyskuje wszystkie umiejętności, hp itp. itd. potwora czyli jeżeli jest królikiem i umrze... to za pierwszym ciosem.
Jeżeli przemieni się w dzikie zwierze postać musi rzucić test na wytrwałość ewentualnie niech będzie koncentracja, od bazowego współczynnika postaci odejmujemy wtedy -3 jeżeli jej sie nie uda rzuca się na drużyne a jak sie uda to sie nie rzuca:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Khhagrenaxx
Akolita Skóry
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław
|
Wysłany:
Sob 10:50, 28 Sty 2006 |
|
Hehehe, szczególnie to ostatnie fajne:) Jednak ST rzutu, na to czy się rzuca czy nie rzuca na drużynę powinno być bardzo wysokie (vide wilkołak). Poza tym chyba jednak lepiej byłoby wprowadzić, że stworzenie w które się transformuje nie może mieć więcej KW niż poziom postaci (badź jej KW, jeśli ktoś gra jakimś dewinctwem jak gnoll )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|