Forum Lochy i Smoki Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Narkotyki w dnd ?? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Sob 14:53, 28 Sty 2006 Powrót do góry

Zgadzam sie z Khhagrenaxxem w 100% . Ale jak bym miał takie ziele to bym co chwile sie zamieniał np . w Epickiego smoka Very Happy albo w Tarresque Very Happy bym rozwalał całe miasta Very Happy a potem chodził i zbierał to co z nich zostało Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Sob 16:09, 28 Sty 2006 Powrót do góry

Daltego to ograniczenie KW by się przydało ;) Ale można wprowadzić do tego różne udziwnienia - na przykład jak się od tego uzależnić i nie mieć dostępu to zmieniać się w jakaś maszkarę (jak Kameleon w Batmanie Razz) - kara do charyzmy na przykład, zależnie od siły uzależnienia i czasu w jakim pozostajemy na głodzie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Sob 17:16, 28 Sty 2006 Powrót do góry

I jak sie zamieni w królika to sie musi najeść na cały tydzień bo później bedzie miał minusy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Sob 18:27, 28 Sty 2006 Powrót do góry

A jak myślicie - środki psychotropowe, powinny tymczasowo zwiększać rzut obornny na wolę na jakieś efekty magii czy inne takie, czy obniżać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Pon 16:07, 30 Sty 2006 Powrót do góry

nie no - bierze sie po to żeby podwyższały Very Happy

swoją drogą co do tego ziela, jestem zdecydowanie za ograniczeniem KW, bez tego gra byłaby troche za prosta Wink ale ogólnie pomysł bardzo dobry, napewno by sie przydał w wielu questach Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Pon 18:43, 30 Sty 2006 Powrót do góry

No moim zdaniem to proste wytłumaczenie teoche powinny odbierać np . rzuty obronne a odorności na magie zwiekszać albo na odwrót . Patrząc ze strony MP : powinny obniżać , patrząc ze strony gracza : podwyżać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Wto 13:27, 31 Sty 2006 Powrót do góry

Mi chodziło o to, że nie przemieniasz się w to co chcesz tylko w to co ci się uda, a jak wpadniesz w szał to możesz po odmianie zginąć z wycieńczenia Very Happy Tak lepiej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Wto 18:03, 31 Sty 2006 Powrót do góry

Fajne:)

Wiecie, to można fajnie zrobić, ze się rzuca procentówka, tak jak przy czarze wskrzeszenia w wersji druidzkiej (nie pamiętam jak to się nazywałoRazz)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)