Autor |
Wiadomość |
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Sob 14:53, 28 Sty 2006 |
|
Zgadzam sie z Khhagrenaxxem w 100% . Ale jak bym miał takie ziele to bym co chwile sie zamieniał np . w Epickiego smoka albo w Tarresque bym rozwalał całe miasta a potem chodził i zbierał to co z nich zostało
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Khhagrenaxx
Akolita Skóry
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław
|
Wysłany:
Sob 16:09, 28 Sty 2006 |
|
Daltego to ograniczenie KW by się przydało ;) Ale można wprowadzić do tego różne udziwnienia - na przykład jak się od tego uzależnić i nie mieć dostępu to zmieniać się w jakaś maszkarę (jak Kameleon w Batmanie ) - kara do charyzmy na przykład, zależnie od siły uzależnienia i czasu w jakim pozostajemy na głodzie ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Sob 17:16, 28 Sty 2006 |
|
I jak sie zamieni w królika to sie musi najeść na cały tydzień bo później bedzie miał minusy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Khhagrenaxx
Akolita Skóry
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław
|
Wysłany:
Sob 18:27, 28 Sty 2006 |
|
A jak myślicie - środki psychotropowe, powinny tymczasowo zwiększać rzut obornny na wolę na jakieś efekty magii czy inne takie, czy obniżać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 16:07, 30 Sty 2006 |
|
nie no - bierze sie po to żeby podwyższały
swoją drogą co do tego ziela, jestem zdecydowanie za ograniczeniem KW, bez tego gra byłaby troche za prosta ale ogólnie pomysł bardzo dobry, napewno by sie przydał w wielu questach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Pon 18:43, 30 Sty 2006 |
|
No moim zdaniem to proste wytłumaczenie teoche powinny odbierać np . rzuty obronne a odorności na magie zwiekszać albo na odwrót . Patrząc ze strony MP : powinny obniżać , patrząc ze strony gracza : podwyżać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Wto 13:27, 31 Sty 2006 |
|
Mi chodziło o to, że nie przemieniasz się w to co chcesz tylko w to co ci się uda, a jak wpadniesz w szał to możesz po odmianie zginąć z wycieńczenia Tak lepiej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Khhagrenaxx
Akolita Skóry
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław
|
Wysłany:
Wto 18:03, 31 Sty 2006 |
|
Fajne:)
Wiecie, to można fajnie zrobić, ze się rzuca procentówka, tak jak przy czarze wskrzeszenia w wersji druidzkiej (nie pamiętam jak to się nazywało)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|