Autor |
Wiadomość |
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Pią 21:47, 07 Paź 2005 |
|
Czy spotykacie sie z narkotykami w dnd ?? I jakie istnieją ?? (mogą być wymyślone)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Sob 11:51, 08 Paź 2005 |
|
narkotyki to może nie, ale różne trunki itp......to wiadomo poza tym jeszcze trzeba pamietac o wszystkich zaklęciach typu bycza siła itp. zwiekszajace atrybuty, a może by tak zrobic żeby przedłużyć czas działania i zrobic jakieś zmeczenie później..... co o ty myślicie??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Sob 14:58, 08 Paź 2005 |
|
Ale czy to można nazwać narkotykiem ?? To już chyba bardziej jakimś skutkiem ubocznym czaru !! Ale np można było by sie spotkać z jakimś zielem co kreci nam sie w głowie i nie wiemy co sie dzieje !!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Sob 15:25, 08 Paź 2005 |
|
ihih ziolo....... ale w sumie to mozna by wszystko zrobic i wszystki skladniki naturalne wtedy juz byly wiec tylko pomyslowosci brakuje a jeszcze te wsszystkie wiedzmy wykorzystujace naturalne rzeczy.... no mozna cos zrobic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Sob 15:29, 08 Paź 2005 |
|
Albo poprostu wykorzystujemy umiejętności takie jak Alchemia lub Wiedza(zielarstwo) no i zbieramy samosiejke albo sadzimy plantacje ziela
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kayne
Nowicjusz
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Sob 17:25, 08 Paź 2005 |
|
Ja wprowadziłem coś takiego.
Piekielne Ziele. Zwija się i pali (bądź żuje liście). Obniża tymczasowo inteligęcje i zręczność ale zwiększa wytrzymałośc i siłę. Uzależnia.
Całkiem całkiem. Każdy teraz przed wielką bitwą wypala totny ziela, więc wprowadziłem utratę PW (na stałe!!). Teraz to wypalają jeden do dwóch skrętów bo więcej grozi ... śmiercią
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Nie 21:14, 09 Paź 2005 |
|
oooo niezłe, masz talent Kayne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Parn
Czerwony Półsmok
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice
|
Wysłany:
Pon 20:11, 10 Paź 2005 |
|
Ja mam pomysł na dilera. Szczur z tytanowa pałką hehehehe żart nie dobre można wprowadzi ziele którea daje nam jakiś szał i atakujemy swoich kumpli co o tym sadzicie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Pon 21:08, 10 Paź 2005 |
|
( po pierwsze : Szczur był z tytanowym kijem basseballowym czy jak to sie pisze a po drugie : Szczur jest mój ) albo proch odwagi wciagasz go nosem i dostajesz plus dwa do ataku przez godzine a przez nastepną godzine odczuwasz zmęczenie walką i dostajesz minus 1 do ataku i zmniejeszenie szybkości o połowe !!
Może być ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Śro 13:59, 12 Paź 2005 |
|
niezłe, ale może z tą szybkością to nie tak bardzo...... troche mniej czyli
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Śro 21:11, 12 Paź 2005 |
|
albo ziele matrixa palimy takie ziele i czas leci wolniej, mozemy wykonywac niesamowite akrobacje dostajemy zwinnosc zrecznosc czy jak to tam zwiecie + 15 ale za to pozniej tracimy 1/2 pż dzialanie trwa 3 minuty wiec mozemy pasc, dodatkowo spada nam odpornosc na czary i moze byc efekt uboczny, a mianowicie ogluszenie na 3 minuty co moze byc tragiczne, ziele uzaleznia, jezeli bedziemy je palic w duzych ilosciach to stracimy na zawsze sile (-5), zanikna nam miesnie (powoli bedziemy tracic pż, co dzien), i stracimy zrecznosc (-5) ale to idzie etapami najpierw sila pozniej zanik a pozniej zrecznosc. Zanik miesni da sie zniwelowac specjalnym lekiem ale potrzeba alchemika bo kupic sie go nie da, a strate zrecznosci i sily mamy na zawsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Czw 14:50, 13 Paź 2005 |
|
no niezłe, ale +15 zr!! to +7 do rzutu!! troche dużo. i czy uzależnia jużpo jednym spaleniu czy rzut k% na uzależnienie czy coś. poza tym fajne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Czw 15:12, 13 Paź 2005 |
|
No mój błąd nie napisałem po ilu użyciach, tak jeżeli weźmiemy z 3 razy wtedy może nas uratować siła woli ale jak już bedzie zaawansowane stadium rozwoju uzależnienia to tylko siłą, a osoba która nie bierze bo ktoś jej broni może popełnić samobójstwo, czyli wpaść w nieopanowany szał i gracz nie ma nad postacią kontroli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Necromancer
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity
|
Wysłany:
Czw 17:25, 13 Paź 2005 |
|
No to z tego wynika że czasem warto sie uzależnić no nie ?? albo coś takiego :
OGNISTE ZIELE
gdy je spalimy daje na 1k4+1 siły na 1 godzine ale za to nasze rzuty obronne spadaja o 5 ( też na godzine ) po częstym palaniu tracimy na stałe o 1 wszystkie rzuty obronne i -1 do intelektu ale dostajemy +1 do siły
Co wy na to ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Czw 17:50, 13 Paź 2005 |
|
gracz nie ma nad postacią kontroli......... więc jak widzisz Necro nie zawsze wartosie uzależniać............ chyba że pożniej było by to + 15 do zr
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|