Autor |
Wiadomość |
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Czw 13:25, 20 Paź 2005 |
|
eheheh.......
ad.1 unieruchomienie czaru(księga i krew) i po sprawie. swoją drogą i bez tego można wykombinować jak rzucić cvzar żeby sie nikt nie dowiedział.
ad.2 mówiłem że sie nie pochwale.....
ad.3 no tak ale mag to może pare razy przy zwiększonej niewidzialności zrobić nie?? a łotrzyk raz walnie i nic, tylke ma pare plusów do tego, ale przy walce która go czeka i tak mało KP da mu sie we znaki
ad.4 to może lot?? nie słychac jak sie idzie(jeśli ci o to chodziło)
ad.5 to moze zrobić różdżke albo zwoje pozapisywać?? koszt sie powinnien zwrócić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Czw 15:44, 20 Paź 2005 |
|
ad.4 taak ale jak lecisz to i tak cie widzą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Nie 22:25, 06 Lis 2005 |
|
jak sie na widoku lata to widzą poza tym tu może być niewidzialność albo jak wieczorkiem to rozmazanie, koleś może pomyśleć że coś mu sie przewidziało
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Wto 8:17, 08 Lis 2005 |
|
Ale po co ryzykować, może tępego ogra rozmazaniem oszukasz ale ju ż kogoś innego jak człowieka czy maga czy kogo s z inteligetnej rasy??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Czw 10:04, 17 Lis 2005 |
|
Marvel napisał: |
poza tym tu może być niewidzialność albo jak wieczorkiem to rozmazanie, koleś może pomyśleć że coś mu sie przewidziało |
hmmmm......
ie wiem czy musze powtarzać czy nie chyba jesteście na tyle inteligentni by czytać.....
ale no cóż- niewidzialność jak dobrze pamietam sprawia że jesteś niewidzialny a szybkość lotu można redukować więc nie ma sprawy że bedą jakieś świsty itp. poza tym ciemna noc + rozmazanie to też dobre bo zmęczeni strażnicy na służbie mogą jednak nie zauważyć wszystkiego i nawet jakby coś tam zauważyli to przecierz mogą pomyśleć że im sie przewidziało coś jeszcze wytłumaczyć ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Khhagrenaxx
Akolita Skóry
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław
|
Wysłany:
Wto 1:59, 22 Lis 2005 |
|
Wojownik/Barbarzyńca - na dalszych poziomach atutów i tak jest dość - więc walczy jak wojownik (który potem musi wybierać jakieś denne atuty, bo już wszystko wział), ale ma do tego umiejętności przydatne w dziczy - poza tym dogada się z "dzikimi" mieszkańcami krain etc.
Łotrzyk - koniecznie. Tu nie ma co pisać, drużyna bez łotrzyka nie ma większych szans na przeżycie żadnego wilochu... Prócz tego łatwo może się ze wszystkimi dogadać. Ciche rozwiazani i te sprawy - też ważne. Może wyłapać wszystkie questy - dzięki obrotniści etc.
Kapłan - bez niego drużyna nie ma szans, znaczy się ma, ale wydaje forunę na leczenie i mikstury leczenia. Kapłan jest ważny by drużyna sprawiała "dobre" wrażenie - wygadany, dużo może zdziałać u władz etc. Poza tym czary kapłana to też potęga!
Mag - czarodziej lub zaklinacz - w sumie obojętne, ja tam wolę zaklinacza - wiadomo - niezwykła siła ofensywana drużyny. Naprawdę niezbędny, sieje spustoszenie i strach na polu bitwy.
Wiadomo - przydałby się jeszcze troopiciel, ale z tym to róźnie bywa - zależy do MP i jakie przygody preferuje - od biedy barbarzyńca może przejać część obowiazków.
Tak w ogóle to jeśli ten wojonik ma naprawdę dobre rzuty, to może być trzyklasowcem - tropiciel/wojownik/barbarzyńca. Wiem, że co za dużo to niezdrowo, ale z czasem tak postać będzie niszczyć, no i ma te wszystkie umiejętności... Trzeba się tylko zastanowić, która klasę wybrać jako pierwsza - ja wybrałbym tropiciela - trzeba dużo punktów umiejętności by obstawić te wszystkie wiedze natury etc. Taki pan jest niezwykle wszechstronny i może zmieniać sposób walki w zależności od potrzeb - dystansowy/w zwarciu -jako, że nie nosi dobrego pancerza, musi mieć dobra obstawę w postaci kapłana.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Parn
Czerwony Półsmok
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice
|
Wysłany:
Wto 15:13, 27 Gru 2005 |
|
Hm co do lotu i niewidzialnosci jest stara sztuczka jak nie wykryje ciebie mag. Sztuczka ta jest z pochądnią jeśli dana osoba zzobaczy cień bo jak anwet jesteś niewidzialny to rzucasz cień nie? Więc powiem tak oprócz cienie jak za szybko polecisz to pochodnia zacznię wirowac i się mozna skapnąc więc ten problem nadal nie rozwiązany
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Wto 16:14, 27 Gru 2005 |
|
eee tam - co za problem dl;a mastera marvela
umiejętności - skradanie się, ciche poruszanie, to mogłoby pomóc w cichym chodzeniu w cieniu. Pozatym zawsze można użyć jakiejś sugestii , coś, i zasugerować np. odwrócenie sie no nie wiem szczerze mówiac co ale nie myśle dzisiaj, wróce jak coś wymyśle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Parn
Czerwony Półsmok
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice
|
Wysłany:
Pią 0:51, 30 Gru 2005 |
|
Ciche poruszanie masz podłoze z deski i usłyszy zgrzytniecie tej oto ze deski i też masz klopsa więc wiesz słabe rozwiązanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 21:53, 02 Sty 2006 |
|
człowieku, od tego jest właśnie ciche poruszanie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Wto 15:39, 10 Sty 2006 |
|
u maga...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Moradin
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Sob 21:30, 04 Lut 2006 |
|
Moja drużyna składa się z 4 postaci. Niziołka Łotrzyka, Krasnoluda Wojownika, Półelfa Druida oraz Elfickiego Maga.
I musze przyznać, potrafią się bardzo dobrze zgrać!
[color=red]
To może teraz ładnie powiesz nam dlaczego?
/edit.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Wto 18:44, 07 Lut 2006 |
|
Dracantos - a co ma mag do cichego poruszania?? może taki łotrzyk - mag ale bez klasy łotrzyka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dracantos
Półsmok
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola
|
Wysłany:
Nie 21:07, 12 Lut 2006 |
|
TO była ironia.
Parn pisał o magu, ty napisałeś, że właśnie do tego jest ciche poruszanie.
A ja ci zwróciłem uwagę.
Jak cicheporuszanie może mieć mag?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Pon 15:19, 13 Lut 2006 |
|
hmmm... czyżby mnie pamięć zawodziła i niemógłby mieć?? nie... po sprawdzeniu okazuje sie że to umiejętność międzyklasowa więc o co Wam chodzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|