FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Lochy i Smoki Strona Główna
»
Przedmioty i Artefakty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Parn
Wysłany: Sob 16:47, 31 Gru 2005 Temat postu:
Nie musi byc złoty ale moze byc ze srebra a jest tak naprawde pozłacany
Marvel
Wysłany: Pon 21:12, 21 Lis 2005 Temat postu:
ale ten jest złoty
Necromancer
Wysłany: Czw 16:37, 17 Lis 2005 Temat postu:
Nie wszystko złoto co sie świeci ...
Marvel
Wysłany: Czw 10:15, 17 Lis 2005 Temat postu:
ehhe to fajne na wrednych krasnali
tylko niby taki złoty, niby taki piękny itp. a 8.500 sz...
Necromancer
Wysłany: Sob 20:20, 22 Paź 2005 Temat postu: Topór Chciwości
Historia i wygląd: W podziemiach ciągnących się pod Wrotami Baldura, w miejscu przez niektórych zwanym Głębokimi Piwnicami, kilkakrotnie w ciągu dziesieciodnia odbywały się walki gladiatorow. Niezrównanym wśród nich był krasnolud - niejaki Khondar Skulldark, o którym chodziły słuchy, że miał w swej krwi wiele z szarych braci Duregarów. Był niezrównanym wojownikiem - jego szał zatrzymać mógłby chyba tylko smok, choć wielu wątpiło i w tą możliwość. Każdy, kto przed turniejem wylosował go za przeciwnika, drżał ze strachu. Zdarzały się także niechlubne przypadki ucieczek i płaczu. Jednak nadszedł i jego kres...
Przyczynę jego upadku można odnajdywać jedynie w jego największej słabości - nadmiernej chciwości. Trafił on w swych bojach na innego od dotychczasowych przeciwnika. Imię jego brzmiało Canebar. Choć chodziły słuchy, że jego siła i magia niszczy wszystko, to do tej pory wszystkich przeciwników pokonywał sprytem. Tak stało się i z krasnoludem herbu Skulldark. Dzielny wojowonik stanął przed areną. Za chwilę jej wrota miały stanąć otworem, jednak przed tym czekał go wybór broni. Był to stosunkowo łatwy wybór, gdyż Khondar w zbrojowni bardzo łatwo odnajdywał swój ulubiony topór, niejednokrotnie splamiony krwią. Jednak tym razem co innego przykuło jego uwagę. Gdzieś w oddali zalśniło złoto - przedmiot porządania chciwego krasnala. Nie namyślając się wiele - ruszył w kierunku blasku. Zmierzył wzrokiem przedmiot i omal nie upadł z wrażenia. "ZŁOTY TOPÓR!" - stanęło w jego głowie. Przedmiot z jego snów był właśnie przed nim. Chciwie złapał broń, przytulił i byłby ją ucałował, gdyby nie wartownicy stojący za nim. Jak go mógł wcześniej przeoczyć?! To broń stworzona specjalnie dla niego. Ledwo mógł ją unieść, jednak nie przejmował się tym zbytnio - miał złoto, czy coś więcej miało dla niego znaczenie?! Chyba nie. Wrota otworzyły się. Stanął przed nim osobnik w długim plaszczu, z kataną u boku i zmierzyl go spojrzeniem. To spojrzenie zmroziło krew w żyłach dzielnego krasnoluda. Jednak zaraz miał mu pokazać furię prawdziwych krasnoludzkich wojowników! "KESERMAX!" - z tym okrzykiem rzucił się na Canebara. Ten wykonał jeden ruch, a topór stał się jeszcze cięższy... Wykonal drugi, a jego ostrze stało się tępe, jak gdyby całymi latami żęto nim zboże. "To już koniec" – pomyślał krasnolud chwilę przed tym, jak srebrny sztylet wbił się w jego pierś. Umarł... Stał się ofiarą Topora chciwości, przeklętego przedmiotu przynoszącego zgubę wielu krasnoludom, zapominajacym o tym, że złoto jest bardzo podatne na magię, za ciężkie i za miękkie by było dobrym orężem. Ilu krasnoludów zginie, zanim zrozumieją swą głupotę?
Działanie: Ten Złoty* topór bojowy -1 jest praktycznie niegroźny dla wszystkich ras, poza krasnoludami. W ich rękach kara do testów ataku i obrażeń wzrasta do -2, a ponadto każdy przedstawiciel tej rasy cierpi ze strony broni jeszcze jedną niedogodność: każdy krasnolud w promieniu 10 metrów od topora chciwości musi wykonać test na Wolę o ST 20. Jeśli nie udany - krasnolud zostaje ogranięty obsesją zdobycia topora (podobną w działaniu do czaru Zauroczenie osoby), która nie wygasa, dopóki ręce bohatera nie zacisną się na stylisku topora. Po tym - krasnolud jest odporny na działanie czaru przez 24 godziny. Broni nie można pozbyć się inaczej, jak przez rzucenie na nią czaru Usunięcie klątwy (lub innych - mocniejszych zaklęć).
*patrz: Magia Faerunu, str. 179.
Poziom czarującego: 6; Wymagania: Stworzenie magicznej broni i pancerza, Zauroczenie osoby, Obłożenie klątwą; Cena rynkowa: 8.500 sz; Koszt stworzenia: 4.250 sz + 340 PD.
Forum Lochy i Smoki Strona Główna
»
Przedmioty i Artefakty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Regulamin
Ogłoszenia
Sesje
----------------
Nasze Sesje
Zapisy na Sesje
Dungeons & Dragons
----------------
Dungeons & Dragons
Podręczniki do D&D
Klasy
Rasy
Mechanika
Atuty i Umiejętności
Przedmioty i Artefakty
Tylko dla MP!!
Pomysły na Przygodę
Światy
Główny Rynek
----------------
Gospoda "Wesoły Żongler"
Pozostałe
----------------
Filmy
Książki
Komiksy
Muzyka
Gry
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Regulamin