Autor Wiadomość
Khhagrenaxx
PostWysłany: Wto 18:03, 31 Sty 2006   Temat postu:

Fajne:)

Wiecie, to można fajnie zrobić, ze się rzuca procentówka, tak jak przy czarze wskrzeszenia w wersji druidzkiej (nie pamiętam jak to się nazywałoRazz)
Dracantos
PostWysłany: Wto 13:27, 31 Sty 2006   Temat postu:

Mi chodziło o to, że nie przemieniasz się w to co chcesz tylko w to co ci się uda, a jak wpadniesz w szał to możesz po odmianie zginąć z wycieńczenia Very Happy Tak lepiej?
Necromancer
PostWysłany: Pon 18:43, 30 Sty 2006   Temat postu:

No moim zdaniem to proste wytłumaczenie teoche powinny odbierać np . rzuty obronne a odorności na magie zwiekszać albo na odwrót . Patrząc ze strony MP : powinny obniżać , patrząc ze strony gracza : podwyżać Very Happy
Marvel
PostWysłany: Pon 16:07, 30 Sty 2006   Temat postu:

nie no - bierze sie po to żeby podwyższały Very Happy

swoją drogą co do tego ziela, jestem zdecydowanie za ograniczeniem KW, bez tego gra byłaby troche za prosta Wink ale ogólnie pomysł bardzo dobry, napewno by sie przydał w wielu questach Very HappyVery Happy
Khhagrenaxx
PostWysłany: Sob 18:27, 28 Sty 2006   Temat postu:

A jak myślicie - środki psychotropowe, powinny tymczasowo zwiększać rzut obornny na wolę na jakieś efekty magii czy inne takie, czy obniżać?
Necromancer
PostWysłany: Sob 17:16, 28 Sty 2006   Temat postu:

I jak sie zamieni w królika to sie musi najeść na cały tydzień bo później bedzie miał minusy Very Happy
Khhagrenaxx
PostWysłany: Sob 16:09, 28 Sty 2006   Temat postu:

Daltego to ograniczenie KW by się przydało ;) Ale można wprowadzić do tego różne udziwnienia - na przykład jak się od tego uzależnić i nie mieć dostępu to zmieniać się w jakaś maszkarę (jak Kameleon w Batmanie Razz) - kara do charyzmy na przykład, zależnie od siły uzależnienia i czasu w jakim pozostajemy na głodzie ;P
Necromancer
PostWysłany: Sob 14:53, 28 Sty 2006   Temat postu:

Zgadzam sie z Khhagrenaxxem w 100% . Ale jak bym miał takie ziele to bym co chwile sie zamieniał np . w Epickiego smoka Very Happy albo w Tarresque Very Happy bym rozwalał całe miasta Very Happy a potem chodził i zbierał to co z nich zostało Very Happy
Khhagrenaxx
PostWysłany: Sob 10:50, 28 Sty 2006   Temat postu:

Hehehe, szczególnie to ostatnie fajne:) Jednak ST rzutu, na to czy się rzuca czy nie rzuca na drużynę powinno być bardzo wysokie (vide wilkołak). Poza tym chyba jednak lepiej byłoby wprowadzić, że stworzenie w które się transformuje nie może mieć więcej KW niż poziom postaci (badź jej KW, jeśli ktoś gra jakimś dewinctwem jak gnoll Razz)
Dracantos
PostWysłany: Sob 8:44, 28 Sty 2006   Temat postu:

No to ja coś wymyślę hmm.....................


Ziele tranformacji (lol) po zażyciu tego ziela nasza postać przemienia się na czas 30 minut w cokolwiek, może to być królik, tygrys, lew, wiwerna, smok itp. itd.

Po przemianie postać zyskuje wszystkie umiejętności, hp itp. itd. potwora czyli jeżeli jest królikiem i umrze... to za pierwszym ciosem.

Jeżeli przemieni się w dzikie zwierze postać musi rzucić test na wytrwałość ewentualnie niech będzie koncentracja, od bazowego współczynnika postaci odejmujemy wtedy -3 jeżeli jej sie nie uda rzuca się na drużyne a jak sie uda to sie nie rzuca:)
Khhagrenaxx
PostWysłany: Czw 15:16, 12 Sty 2006   Temat postu:

No to tak jak w atucie - jeśli pw były poniżej zera to pada nieprytomny... Aha, narkotyk działa tyle co szał, można też przedłużyć jego działanie - w zależności od tego jak jest mocny, ale powinno to być zwiazane z jakimś rzutem na wolę (czy mu się nie pojebało i jednak niewpadnie w ten berserkerski..., albo czy w ogóle to przetrzymał i czy np. w razie porażki rzutu "nie spali" mu się szał momentalnie i będzie odczuwał jego skutki...)
Dracantos
PostWysłany: Czw 14:11, 12 Sty 2006   Temat postu:

A gdy narkotyk przeminął?
Khhagrenaxx
PostWysłany: Czw 2:20, 12 Sty 2006   Temat postu:

Kiedyś wprowdziłem narkotyk, na północnym wschodzie, chyba Damarra to była (ta kraina od barbarzyńców), który działał tak, że jeśli się go wzięło to automatycznie wpadało się w szał (taki zwykły, nie jakiś tam berserkerski), a działał w ten sposób, że w czasie szału punkty barba mogły spaść poniżej zera, a on nadal mógł stać i walczyć - podobnie jak atut, którego nazwy już nie pamiętam...
Marvel
PostWysłany: Pon 20:47, 21 Lis 2005   Temat postu:

no Very Happy czyli wpisujemy alchemie na liste umiejętności Very Happy
Dracantos
PostWysłany: Pon 16:56, 21 Lis 2005   Temat postu:

Mi chodzi raczej o uodpornianie się, czyli wstrzykiwanie sobie małej ilości naprzykład trucizny i przyzwyczajania się do tego. ^^

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group