Marvel
Król Demonów
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela
|
Wysłany:
Sob 16:34, 22 Paź 2005 |
|
Wędrując po bezdrożach dzikich kniei, mrocznych zaułków czy śmiertelnie niebezpiecznych podziemnych labiryntów, częstokroć gracze spotykają się z przyboczną świtą każdego MG, czyli humanoidalnymi, rozumnymi istotami. Jednak te stanowią tylko krótką przeszkodę na ich ścieżce prowadzącej do celu, którą za pomocą wielu śmiercionośnych narzędzi wysyłają do innego, lepszego świata.
Ale przecież te stwory także mają swoje, życie, rodziny, problemy zmartwienia i skarby...
No właśnie skarby. Zapewne każdy MG oprócz horrendalnej liczby PD, za zabicie takiego stwora ofiarowuje drużynie jakieś cenne przedmioty. Ale czy na tym koniec? NIE! I właśnie ten artykuł został stworzony po to, aby MG mógł dorzucić swoim potworom dodatkowa skarby, których istnienia w bezkresnych kieszeniach przeciwników gracze nawet nie podejrzewali...
Procedura jest banalnie prosta - po zabiciu potwora gracze zaczynają go "obcinać". Wtedy MG z zanadrza wyciąga artefakty zwane przez laików kośćmi i rzuca k100. Przedmiot wylosowany gracz otrzymuje na własność (do ekwipunku). A oto efekty tych rzutów:
01 Grzebień z ułamanym zębem - przedmiot codziennego użytku, nadwątlony najwyraźniej codziennym używaniem. Możliwe, że podczas karczemnej burdy.
02 Notatnik z niewybrednymi rysunkami - autro tych obrazków niewątpliwie miał talent. Szczególnie do rysowania par niemieszanych i mieszanych jeżeli chodzi o rasy partnerów...
03 Kawałek miedzianej blaszki o ostrych krawędziach - Nie, do skupu złomu to się raczej nie nadaje, ale graczy napewno zastanowi dlaczego jedna z krawędzi jest zaostrzona...
04 Skręt - Ciekawe, czy znajdzie sie smiałek który odważy sie to zapalić... Wszystkie efekty w gestii MG. Ale powiedzmy, że jest 50% szans na "odlot".
05 Pół metra sznurka z metalowym obciążnikiem - Heh, sam zasatnawaim się do czego mógł służyć. Może jako zabawka typu jojo, a może do czegoś innego...
06 Kamienny wisiorek z ptakiem - W zależności od rodzaju ptaka (50%) amulet płodności, jeżeli mamy do czynienia ze zwykłym ptakiem, to może być to zwykła ozdoba...
07 Poplamiony tłuszczem list do kochanki - No co? Potwory także mają swoje uczucia... Treści listu nie podam - tajemnica cudzej korespondencji...
08 Dwie kości do gry - Standardowe znalezisko - znaczy przeciwnik był hazardzistą, albo (23% szans) erpegowcem. Sam nie wiem co gorsze...
09 Bandaż - Heh, skoro gracze go znakleźli, to znaczy że nie przydał sie poprzedniemu właścicielowi. Oby się przydał graczom...
10 Kawałek kolorowego płótna - Ma około 0,5 metra kwadratowego. Kolor do wyboru, rodzaj takniny też.
11 Kawałek węgla do pisania/rysowania - Żeby gracze nie zastanawiali się później skąd sie biorą notatniki z niewybredna twórczością...
12 Zardzewaiły pilnik - Każda trollica dbająca o wygląd oddałaby za niego niemal wsystko. Od biedy może pomóc w ucieczce z więzienia. (WAŻNE: pilniki najlepiej przemyca sie w tortach!)
13 Osełka - Do ostrzenia noża, miecza itp. Czasami warto mieć ją na podorędziu...
14 Wygięty gwóźdź - Raczej niprzydatny. Ale w kieszeni był!
15 k6 orzechów - Małe "conieco" na zwieńczenie walki. Nie zapewnia przeżycia w razie spożycia tylko tego...
16 Drewniana łyżka - Najpewniej ukradziona z najbliższej karczmy, ale nie polecam oddawć - znalezione-niekradzione!
17 Krzesiwo i hubka - A przepraszam, czy drużyna ma je w ekwipunku? No bo potwory mają!
18 Wyszczerbiny nóż - Ale skaleczyć się można! I chleba ukroić...
19 Złoty ząb - A mówią, że ubitemu NPCowi w zęby się nie zagląda...
20 Polny kolorowy kamień - Bardzo stylowy a do tego awangardowy. Świetna rzecz do położenia na kominku i chwalenia sie przed sąsiadami...
21 Igła i nici - Czasami mogą sie przydać. Czasami nie...
22 Chustaka do nosa - Ładna, chaftowana. 50% szans, ze używana...
23 Kawałek rzemienia - Na każdą okazję! wiaże wszystko, ale jak stryk się raczej nie nadaje...
24 Dziwaczne nasiono - Z dziwacznej rośliny. Zalecam nie wysiewać... kto wiatr sieje ten burzę zbiera...
25 Odłamek lusterka - Heh, właściciel musiał mieć 7 lat nieszcześcia... nic więc dziwnego, że już nie żyje...
26 Kluczyk - Tak na oko: do małej skrzynki lub pasa cnoty...
27 notatnik z poezją klozetową - A mówią, że potwory na poezji się nie znają...
28 Królicza łapka - Wyrzuć to! Najwyraźniej szczęścia nie przynosi...
29 Wyszywana, kolorowa sakiewka - Najpewniej kradziona, ale szykownie wygląda przy własnym pasku. I tak ślicznie kusi złodzieja...
30 Ogarek świecy - Jak to się mówi - zapewne dla diabła pozostawiony, ale przez chwilę trochę śwaitła da...
31 Kawałek sznórka z haczykiem - bardzo prymitywna wędka. Ale może skuteczna...
32 Miedziana spinak do włosów - Pamiątka przelotnej miłości, a może tylko praktyczna wykałaczka...
33 K6 kulek pieprzu - Tja, to żadka przyprawa, ale czy gracze o tym wiedzą? Zreszta takiej ilości i tak nie uda im się sprzedać...
34 Owinięty w płótno kawałek sera - To nic, ze spleśniały - dla sera to nawet lepiej...
35 Rzeźbiony kawałek kory - To jest właśnie tak opiewany przez bardów przejaw kultury ludowej!
36 K6 liści tytoniu do żucia - No co? Graczom także należy się odrobina zabawy...
37 Tandetne koraliki - Świetny prezent, szczególnie dla niezbyt inteligentnej partnerki...
38 Kolorowe szkiełko - Prawdziwa gratka dla miłośników ocnych wrażeń. Wystarczy przez nie spojrzeć!
39 Zardzewiała moneta - No skoro zardzewiała, znaczy, że fauszywka. Ale gracze nie musza o tym wiedzieć...
40 Niewielka kość - Dzikusy wbijają je sobie w nos... A który gracz się odważy?
41 Czterolistna koniczynka - To przykład tego jak lud wierzy w zabobony. Poprzedniemu właścicielowi szczęścia nie przyniosła...
42 Sucha kromka chleba - No co? Suchy chleb... dla konia!
43 Duża łuska - Z wielkiej ryby. Albo małego smoka!
44 Metalowa kulka - Raczej bazużyteczna, chyba, że jako pocisk do procy... Lepiej nie dostać taką w głowę!
45 Korek od butelki - Takie zabezpieczenie coby szlachetniejsze trunki nie traciły nic ze swoich walorów...
46 Wonne zioło - Przyprawa albo coś do spalenia... Niech gracze sami zadecydują co z nim zrobić...
47 Szczotka dla konia - Do higieny codziennej, ale co mniej wybredna bohaterka może także używać jej na sobie...
48 Kawałek białej kredy - Świetna do zabawy w podchody z bandą rozwścieczonych goblinów...
49 Szklana soczewka - To takie nowoczesne krzesiwo, ew. lupa. Do wyboru, do koloru...
50 Zawinięta w płótno szczypata tabaki - Aby to stwierdzić trzeba powąchać...
51 Zardzewiały grot strzały - to pewnie ta, która nie doszła celu. Gdyby doszła gracze nie znaleźli by jej przecież...
52 Mapa narysoana węglem - Ale nie do skarbu - do karczmy, albo zamtuza...
53 Kulka wosku - Taka mała i żółta...
54 Cieniutki kawałek drutu - Aby coś przywiązać, czy zabzpieczyć przed zgubieniem...
55 Kieł - Niekoniecznie biały - bestii, wilka, albo smoka...
56 Bezwartościowy kolorowy kryształ - Ale ładny! I gracze wcale nie muszą wiedzieć że bezwartościowy...
57 Kawałek jelita zawiązanego na końcu - 50% szans na to że zuż... albo nie! Niech się gracze cieszą!
58 K6 wykałaczek - Takie patyczki do higieny paszczęki...
59 Wytrych - No dobra, ale posługiwać sie tym też trzeba umieć!
60 Metalowy dzwonek - Nic tylko dzwoni i dzwoni...
61 metalowe kółko - Heh, pewnie zwinięte z nosa jakiegoś pasącego się w pobliżu byka...
62 Dłuto - Metalowy pręt, który może pomóc przy otwieraniu zamkniętych szkatułek!
63 Stara fajka - Szkoda tylko, że nie nabita...
64 Pióro - Indiańców tutaj nie ma, więc chyba ptasie...
65 Garść pestek z dyni - Ale tym się nie da najeść...
66 Miedziana brosza - Tandetna, nawet sie przedać nie da. 50%, że z bezwartościowym świecidełkiem...
67 Pusta niewielka fiolka - Taki połszyn na każdą okazję... Szkoda, że ta okazja już minęła...
68 Stary pędzelek - Do malownia, a do czego myślisz?...
69 Wytarte ostrogi - No, konia się tym nie skaleczy...
70 Skórzana branzoleta - Zwykła ozdabiaczka nadgarstaka...
71 Płócienna opaska - Coby kłaki do oczu nie szły...
72 Metalowa gwiazdka - W ręku zawodowca może być śmiercionośna.
73 Kamień szlachetny - Na oko nie wygląda na fauszywkę, wiec może nie jest...
74 Stary sekstans - Takie coś co niektóre wilki morskie mogą mieć przy sobie. Ten miał!
75 Warkocz - Pamiątka po dziewczynie - oddany z miłości albo wzięty siłą skalp...
76 Miedziany pierścień - Pewien niziołek miał go zniszczyć wrzucając do wulkanu... Co? Tamten nie był miedziany?... To zanczy, że ten jest zwykłym śmieciem...
77 Kita - Ogon zanczy! Wilka albo lisa.
78 Drewniana fujarka - Wydaje tylko jeden dźwięk, za to jaki piekny...
79 Stare nożyce - Do strzyżenia owiec, albo żywopłotu.
80 Kolorowa wstążka - Hmm... Pewnie po dziewczynie...
81 Ułamana lakowa piczęć - Heh, czyżby właściciel umiał czytać listy?
82 Muszelka - kolorowa, o fantazyjnym kształcie.
83 Guzik - Znaczy oderwał się. A może przynosił szczęście?... Nie, nie pzynosił...
84 Szmaciana lalka - Dziecięca zabawka, albo zabawka nekromanty... Nie sądzisz, że przypomina nieco jednego z graczy?
85 Mosiężna klamka - Albo ślusarz, albo lokaj-złodziej...
86 Wyschnięty grzyb - Dodany do zupy doda jej smaku, albo wytruje drużynę...
87 Szyszka - No takie coś... z choinki!
88 Karty do gry - Każdy szczęściu dopomoże, każdy dziiaj wygrać może... No chyba, że są znaczone...
89 Packa na muchy - Taka broń wnerwionych wieśniaków...
90 Łapka na myszy - 50% że uzbrojona... A mówiłem nie pchać łap do cudzych kieszeni!
91 Grudka gliny - Czego to ludzie w kieszeniach nie noszą...
92 List gończy - Ciekawe, czemu poszukiwany jest taki podobny do jednego z graczy?
93 Makówka - Nie, nie - gracze sami z tego narkotyków nie zrobią...
94 Stara onuca - Fuj! Ja bym tego nie ruszał!
95 Weksel z lombardu - Ciekawe na co... Ale trzeba będzie fanty wykupić...
96 Wyschnięty owad - Pewnie zabłąkany turysta...
97 Knot do oliwnej lampy - Sam świcił nie będzie...
98 Szmata nasączona oliwą - Półprodukt do tworzenia pochodni.
99 Stara zardzewiała kłódka - 50%, że zamknięta!
00 BONUS - rzucaj na tą fajna tabelkę 2 razy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|